svg loader

Én fordel med å bo sentralt er tjenester som Foodora. På under en times tid kan jeg få mat levert via syklist fra en haug av plasser jeg digger. Maten pleier å være god, syklistene er flotte og hyggelige, og jeg kan følge med på et kart hvor maten min er fra de begynner å lage den til den er hjemme hos meg.

Det er så greit at det rett og slett er farlig for lommeboka. Det er så lett når du sitter i sofaen å bare åpne appen og velge “gjenta bestilling” på den plassen jeg vil ha mat fra.

Dette var saken i går, mens gubben var ute med en kompis. Jeg hadde en alenekveld med bikja foran meg, og veldig lyst på indisk mat. Hva er vel enklere enn å hente opp forrige bestilling fra Jewel of India mens jeg lufter Iso?

Som sagt så gjort. Etter en drøy halvtime kom en syklist på døra med en brun pose full av godsaker til meg. En pose som kun manglet en ting. Raitaen jeg hadde bestilt. Trist og lei åpnet jeg Foodora og tok kontakt i chatteløsningen dems. Jeg forklarte saken, ga bestillingsnummeret og fikk svar med en gang. Om jeg vil ha penger tilbake eller at noen kommer med raitaen så fort de kan? Raita til meg, takk! Null stress, bare litt mer venting. Og enda et sykkelbud som Iso kan sjarmere.

Jeg var i det hele tatt veldig fornøyd. Så fornøyd at da jeg og Øyvind ble middagssultne uten ork til å lage mat ble valget nok en gang å åpne Foodora. Der ventet jaggu en liten rabattkode på oss!

Repeter bestilling, legg til en rett til Øyvind, legg inn rabattkode, få mat (inkludert raita), glem å ta bilde av maten, blogg opplevelsen.

Nå er jeg stappmett og fornøyd. Fortsett sånn, foodora <3

Nadia

Nadia er en kommunikatør av yrke, en grafisk designer av utdanning, en del forskjellig innen roller derby og alt mulig annet rart på fritida, og hun mener mye om mangt. Også er hun fra Internett.

Jeg vil gjerne høre hva du har å si om det jeg skriver som, så legg gjerne igjen en kommentar!

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

%d bloggere liker dette: